måndag 26 november 2012

Nyttigt, nyttigt, nyttigt, NOT!

Åh vad jag har ätit pizza och inte tränat ett dugg i helgen. Känns super bra!

Ok. Den sista meningen var nog en lögn. Jag har saknat att gymma denna helgen man jag har helt enkelt inte orkat att ta mig iväg + gymmet stänger så tidigt på helgerna att när jag äntligen vill iväg så har de redan stängt. Typiskt! Helgen har bestått av en massa mys med familjen, film-kollande, godismys och pizza ätande. Jag har på inget sätt dåligt samvete över att jag har ätit lite ohälsosamt i helgen. Tvärtom. Det känns skönt att veta att jag kan äta pizza för att du rör jag på mig mycket mer en jag tidigare har gjort. Förstår ni vad jag menar?

Min tvätt är fortfarande inte klar än och jag har tvätta alla mina träningskläder. Jag får vänta en timme och förhoppningsvis är den klar då. Under tiden jag väntar så borde jag dra igång och städa.
Bilder och mer information och dagens och förra veckans träning kommer upp ikväll. Inget intressant. Just nu håller jag på och skriver en artikel om "proteiner". I'll keep you updated.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar