lördag 17 november 2012

Ny blogg

Hej alla!

Jag blev så trött på alla reklamer på Devote och bestämde mig för att byta hemsida. Jag bytte också domämet till "Julia goes fit", för att det precis vad jag gör :) Här har jag lite större möjlighet att designa bloggen men det måste jag få hjälp av någon, för det kommer jag verkligen inte klara själv. Länken till min förra blogg kommer jag att lägga ut i höger sida --->

Nu kommer jag börja blogga rejält! Jag kommer skriva artiklar om kost och träning, lägga ut före & efter bilder, motivation till de dagar då man bara behöver ett spark där bak, vad jag tränar på gymmet och lite workout-videos (inte mina) som jag använder mig av på Youtube

Ha en fin kväll och så kom tillbaka imorgon och läs mer om min träning och få lite tips.

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar