onsdag 21 november 2012

Basic Step

Jag kunde använda mina armar mycket bättre idag. Skööönt!! Hade fortfarande ont men inte alls på samma nivå som igår.

Träningen idag såg ut såhär:
Stretching, 10 min
Uppvärmning på crosstrainern, 30 min (nivå 12 hela vägen)
Roddmaskinen, 4-5 min, 1000m
Basic Step pass, 55 min
5-7 min simning
Avslutade med 5 min stretching

Stretching-övningarna jag gör är från POP Pilates och jag har länkat videon i förra inlägget om min träning.

Basic Step var roligare än jag trodde, men det var inte jätte kul. Vi gjorde övningar med en bräda, gick upp och ner på den samtidigt som att man gjorde olika rörelser. Det var tufft, svettigt och lite långtråkigt. Vi gjorde samma rörelser lite för många enligt mig och tiden gick därför lite långsamt. Jag var utmattad efter träningen och det var inte ett lätt pass. Jag kommer absolut gå på passet igen men det är inte på min topp ( lista.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar