tisdag 29 januari 2013

Värsta träningen någonsin!!

Idag har jag varit på det värsta men bästa kondition-passet någonsin. Actic har ett pass som heter "puls" och jag lovar att den får upp pulsen.
Actic beskriver själv passet såhär:

Klassen för dig som gillar att ta i! Högintensiv gympa där enkla men pulshöjande steg varvas med funktionell styrka för hela kroppen. Inga redskap används förutom den egna kroppen. Back to basic! Svetten kommer klacka och kroppen få sig en ordentlig genomkörare. Se film om Puls

Knäna var alltid uppe vid axlarna .. Eller det kändes så i alla fall. Det fanns aldrig tid att stå stilla i några sekunder och andas. Nej, det var fullt ös hela vägen. Jag tycker verkligen inte om passet och det var extremt jobbigt men känslan man får när passet är avklarat är fantastisk! Jag tycker innerst inne om passet!

Efter att ha tänkt 18 gånger att detta passet blir min död så klarade jag utan problem lite styrketräning efteråt. Jag hade gärna tagit en kort sväng på löpbandet men jag kände att hungern vann denna gången.

Kvällsträningen bestod av:
55 min Puls-pass
20 summosquats (12kg)
Sen 10st. 4 sekunder ner & upp
Rep. x2

14 Hip Abduction (36kg) x2
16 Hip Abduction

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar