onsdag 30 januari 2013

Mål för morgondagen

Jag slutade skolan idag 16.30 och när jag satt på bussen hem så var kl. redan 17.00 och jag blev tvungen att svänga förbi Willy:s innan träningen. Problemet var bara att jag hade ett pass 18.30 som jag har längtat till HELA veckan. När jag gick runt på Willy:s fick jag det bara sämre och sämre. Jag ville bara lägga mig ner på golvet. På bussen på väg hem upptäckte jag att kl. redan var 17.30 och sist jag åt något var för 6 timmar sendan. Det var inte så konstigt att jag mådde illa och knappt hade energi att gå med bärkassarna från butiken till busshållplatsen.

Då jag inte var helt i topp så valde jag att inte träna idag. Det måste gå minst 2 timmar innan man tränar när man har ätit så det fanns inte en chans att jag skulle hinna träna under kvällen. Innan skolan hade en kompis dragit upp mig i sängen och fått iväg mig till gymmet så jag har inte jätte dåligt samvete.

Just nu sitter jag och planerar vad jag vill göra på gymmet imorgon och så ska jag skriva vad jag tränade idag.

Mål för imorgon:

10 min crosstrainer level 11-13

New* Kettlebell Suitcase Deadlift 
18 varje sida x2

10 squats med stång (12 kg)
x3 med 30 sek vila.

12 summosquats på stepbräda med 18 kg kettlebell (singlar)
x4 med 20 sek vila

5 summosquats på stepbräda med 12 kg bettlebell (på 4 långsamt ner och långsamt upp)

Sideplank 20 x3

7 armhävningar x2 (första 7st på tå, resten på knä)

Stå på ett ben, kettlebell i ena handen, böj dig frammåt rak i ryggen och sen tillbaka med låt inte foten nudda marken.

10 Plank-pushup x2

20 spiderman (armhävningsposition, sträck fram högra ben till handen)

40 russian-twists x2

50 Bicycle Rotates x3 (30 sek vila)

6 push-up med Medicine Ball x2

45 min Functional Toning

55 min Core




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar