måndag 14 januari 2013

Bra start!

Jag har knappt varit igång i en vecka med att kombinera kost & träning men jag känner redan en jätte stor skillnad. Varje gång jag kommer hem från gymmet så vet jag att det inte har skett en stor skillnad när jag kollar på min kropp, men jag känner mig 1000-gånger snyggare och fräschare än någonsin! Den känslan är min motivation!

När jag äter godis så får jag alltid skuldkänsla för att jag äter alltid mer än jag behöver. När jag väl har börjat stoppa i mig socker så har jag väldigt svårt att hitta gränsen när jag måste sluta. Jag kan stoppa i mig massor. Därför är jag både stolt och tacksam för att socker behovet försvinner med träningen och min nyttiga kost. Det ända söta jag får i mig är 70%-86% choklad.

Skolan började först 10.45 så jag gick upp kl 07.15, gjorde en smoothie, packade en matsäck till dagen i skolan och tog bussen till gymmet. Vid 9-snåret var gymmet nästan helt tomt. *SKÖNT*

Matsäcken bestod av:
Tre rågbröds-mackor med köttbullar & prickigkorv
3 morötter
1/3 gurka
Lite grön paprika


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar